Kolejny artysta wspiera butelkę zwrotną.

Dennis Wojda, znany rysownik, dołączył do grona twórców, którzy wspierają kampanię społeczną „Weź mnie w obroty” dedykowaną butelce zwrotnej. Organizatorem akcji jest Carlsberg Polska. Pierwszy odcinek komiksu nowego autora został opublikowany 14 lipca na stronach kampanii. Kolejne odcinki będą się ukazywać do końca września w cyklu dwutygodniowym.

 

Cykl komiksów „Butelka zwrotna story” zapoczątkowała znana rysowniczka Marta Zabłocka, która stworzyła 10 pierwszych epizodów o życiu bohaterki kampanii. Przygody tego ekologicznego opakowania edukują i bawią czytelników subtelnym humorem. Popularność akcji i zaangażowanie odbiorców zaowocowało nawiązaniem współpracy z kolejnym twórcą Dennisem Wojdą, znanym i wielokrotnie nagradzanym rysownikiem. Autorzy będą teraz prezentowali swoje prace na zmianę, co dwa tygodnie. Wszystkie odcinki komiksu są dostępne na stronie kampanii i profilu na Facebooku, a każdy nowy odcinek ukazuje się w poniedziałki.

 

Dennis Wojda jest rysownikiem i scenarzystą internetowego komiksu 336 kadrów. W 2013 roku w Anglii ukazała się jego powieść graficzna „566 Frames”. Jest dwukrotnym zdobywcą Grand Prix Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi. Jako scenarzysta komiksowy tworzy razem z Krzysztofem Gawronkiewiczem serię „Mikropolis”. Publikował swoje prace w dziennikach i magazynach, takich jak: „Gazeta Wyborcza”, „Aktivist”, „Exklusiv”, „Ślizg”, „Arena Komiks”, „AQQ”, „Przekrój”, „CR Navigator”, „Wprost”, „Kikimora”, „Media Marketing”, „C’est La Vie” i „Cwiszn”. Dotychczas odcinki komiksu dla kampanii tworzyła Marta Zabłocka, fotografka i rysowniczka. Jest autorką albumów "Znamy się tylko z widzenia" i "Sierstka". Zaangażowana w sprawy społeczne, często współpracuje z organizacjami pozarządowymi i wydawnictwami. Ambasadorem kampanii jest Piotr Rogucki, muzyk i aktor. Lider zespołu Coma wystąpił w spocie w roli ekobohatera, oddającego butelki zwrotne do sklepu.

 

Drugi etap kampanii „Weź mnie w obroty” ruszył pełną parą, a komiksy Dennisa Wojdy są jedną z wakacyjnych nowości. W poprzednim etapie akcji internauci mogli sprawdzać swoje siły w grze ekologicznej na FB, skorzystać z mapy sklepów przyjaznych butelkom zwrotnym na www, premierę miał również oficjalny spot kampanii. Kampania społeczna dedykowana jest butelce zwrotnej, czyli jednemu z najbardziej ekologicznych opakowań w branży spożywczej. Celem akcji jest zwiększenie świadomości ekologicznej konsumentów, zwrócenie ich uwagi na możliwość wielokrotnego wykorzystania szklanego opakowania oraz promowanie pozytywnego trendu wokół zwracania butelek i ich przyjmowania przez handlowców.

 

Kampania „Weź mnie w obroty” potrwa do końca września. Jej organizatorem jest Carlsberg Polska – producent marek piwa w butelkach zwrotnych. Patronat merytoryczny nad akcją objęła Fundacja Nasza Ziemia, która od ponad 20 lat działa na rzecz edukacji ekologicznej i ochrony środowiska.

Musisz być pełnoletni, aby odwiedzić stronę wezmniewoborty.pl.

Strona używa plików cookie w celu zbierania informacji statystycznych na temat odwiedzin serwisu. Jeśli nie wyrażasz zgody na działanie plikówcookie, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić stronę.

I am older than 18 years of age
I am younger than 18 years of age