EKOkonkursy z butelką zwrotną w tle W drugim etapie kampanii „Weź mnie w obroty” wystartowały nowe atrakcje

Do tej pory fani butelek zwrotnych mogli i nadal biorą udział w EKOgrze polegającej na wirtualnym zbieraniu butelek na FB dedykowanym kampanii społecznej. Teraz mają możliwość również rozwiązać quiz, stworzyć komiks i wykazać się kreatywnością w zabawie „Wymyślaj słowa”. Wszystkie te inicjatywy prowadzone są w ramach kampanii „Weź mnie
w obroty”, której organizatorem jest Carlsberg Polska.

Celem kampanii społecznej „Weź mnie w obroty” jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie ekologicznego charakteru butelki zwrotnej, zachęcenie do zwracania ich do sklepów i promowanie przyjaznej postawy wobec tego opakowania wśród handlowców. W pierwszym etapie kampanii - dla urozmaicenia przekazu - wystartowała gra interaktywna na FB, która polega na wirtualnym zbieraniu butelek do skrzynki. Po zakończeniu gry pojawia się EKOkalkulator. Do tej pory najlepszy wynik to 1129 punktów. W nagrodę zwycięzcy rozgrywek otrzymują EKOtorby uszyte z firmowych bannerów w pracowni społecznej. Kolejnymi formami rozrywki i edukacji zarazem są konkursy oraz quizy.

Dokończ Komiks” to nowa zabawa polegająca na wymyśleniu zakończenia komiksu Marty Zabłockiej. Co dwa tygodnie na stronie internetowej kampanii pojawia się komiks o butelce zwrotnej, zawierający lukę tekstową. Zadaniem uczestników jest dokończenie historii w sposób kreatywny, pokazując przy tym ideę zwrotu butelek.

Quiz „Zostań EKObohaterem” sprawdza wiedzę uczestników dotyczącą opakowań, ich historii i ciekawostek. Co tydzień, na stronie internetowej (http://www.wezmniewobroty.pl) publikowanych jest 5 pytań związanych z kampanią. Trzy osoby, które rozwiążą quiz prawidłowo w jak najkrótszym czasie zostają zwycięzcami edycji.

Wymyślaj słowa” to kreatywny konkurs na facebookowym profilu kampanii. Tu zainteresowani mają największe pole do popisu. Dwa razy w miesiącu publikowane są zadania, które wymagają kreatywności i uruchomienia wyobraźni. Uczestnicy tworzą wiersze, opisują historie z życia butelki, by zdobyć jak największą ilość polubień. Zwycięzcy konkursów otrzymują gadżety związane z kampanią - koszulki i kubki z komiksami Marty Zabłockiej. Upominki te są również przyznawane jako nagroda miesięczna w EKOgrze wirtualnego zbierania butelek do skrzynki na FB, w której do tej pory jedyną nagrodą były EKOtorby.

Kampania „Weź mnie w obroty” potrwa do końca września. Jej organizatorem jest Carlsberg Polska - producent marek piwa w butelkach zwrotnych. Patronat merytoryczny nad akcją objęła Fundacja Nasza Ziemia. Ambasadorem kampanii jest Piotr Rogucki, aktor i wokalista zespołu Coma.

Musisz być pełnoletni, aby odwiedzić stronę wezmniewoborty.pl.

Strona używa plików cookie w celu zbierania informacji statystycznych na temat odwiedzin serwisu. Jeśli nie wyrażasz zgody na działanie plikówcookie, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić stronę.

I am older than 18 years of age
I am younger than 18 years of age