Razem łatwiej pomagać środowisku!

Tomek, bohater kampanii społecznej „Weź mnie w obroty”, zachęca swoich przyjaciół do oddawania butelek zwrotnych. 

W czwartym i  ostatnim spocie kampanii, Tomek próbuje stworzyć własną grupę EKObohaterów, którzy - tak jak 400 milionów butelek zwrotnych, krążących po Polsce - będą pracować dla środowiska. Zaprasza swoich przyjaciół do domu na wspólne kibicowanie podczas meczu. Po udanej imprezie zachęca towarzyszy do zwrócenia butelek do sklepu. Tym razem, wyzwanie jest zwieńczone sukcesem, a wieczór kończy pozytywny akcent dbania o środowisko naturalne. Spot można już obejrzeć na kanale YouTube „Weź mnie w obroty” http://youtu.be/xB8yuDZKTeU

Na kanale znajdują się również poprzednie spoty tegorocznej edycji kampanii:

WYZWANIE 1 https://www.youtube.com/watch?v=5ZjJvUf8kWo

WYZWANIE 2 https://www.youtube.com/watch?v=-WvDHdkpNvA

WYZWANIE 3 https://www.youtube.com/watch?v=CMJltNPX2pE

To jednak nie koniec kampanii. Już w lipcu zaprezentowane zostaną dwa krótkie filmy edukacyjne na temat butelki zwrotnej, w technice myślenia wizualnego.. Co tydzień na Fanpage’u, przez cały okres kampanii, prezentowane są zabawne komiksy o butelce zwrotnej. Do współpracy - oprócz znanych już fanom FB autorów, tj. Marty Zabłockiej i Dennisa Wojdy, zaproszeni zostali nowi rysownicy - Berenika Kołomycka i Maciej Łazowski. Wybrane komiksy ozdobią również gadżety kampanii (kubki, podkładki pod szklanki), które będzie można zdobyć w wakacyjnych konkursach.

Cały czas można wziąć udział w rywalizacji w grze na Fanpage’u ”Weź mnie w obroty”, w której za najlepsze wyniki w „wirtualnym” zbieraniu i oddawaniu butelek Internauci nagradzani są EKOtorbami, uszytymi w pracowni społecznej ze zużytych bannerów firmowych.

Głównym celem kampanii „Weź mnie w obroty”, prowadzonej przez Carlsberg Polska pod patronatem Fundacji Nasza Ziemia, jest zwiększanie świadomości Polaków i zachęcanie konsumentów oraz handlowców do przyjęcia przyjaznej dla środowiska postawy wobec szklanych opakowań zwrotnych. Jedna butelka zwrotna może być użyta minimum 20 razy, dziś w Polsce rotuje  w rynku zaledwie 8-12 cykli. Kampania „Weź mnie w obroty” to istotny element  w konsekwentnie od lat realizowanych działaniach Carlsberg Polska na rzecz edukacji opakowaniowej Polaków. Firma poprzez akcje ekologiczne - organizowane od 6 lat z partnerami handlowymi oraz na dużych wydarzeniach muzycznych i sportowych - zachęca konsumentów do oddawania butelki zwrotnej do sklepów, promuje recykling, segregację opakowań bezzwrotnych oraz apeluje o niezaśmiecanie terenów zielonych i rekreacyjnych.

Musisz być pełnoletni, aby odwiedzić stronę wezmniewoborty.pl.

Strona używa plików cookie w celu zbierania informacji statystycznych na temat odwiedzin serwisu. Jeśli nie wyrażasz zgody na działanie plikówcookie, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić stronę.

I am older than 18 years of age
I am younger than 18 years of age