Rusza kampania crowdsourcingowa Grupy Carlsberg – “Cheers to Green Ideas”

Carlsberg nagrodzi najlepsze pomysły na ekologiczny rozwój piwa. Współpraca z duńskim ośrodkiem analiz, think tankiem Sustainia, zapewni eksperckie wsparcie oraz zaproszenie do współpracy międzynarodowej społeczności działającej na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Dzisiaj startuje konkurs „Cheers to Green Ideas”, organizowany przez Grupę Carlsberg we współpracy z kopenhaskim ośrodkiem analiz, Sustainia. W ramach akcji organizacje, firmy i osoby prywatne z całego świata mogą zgłaszać swoje pomysły, których celem będzie dalsze ograniczenie wpływu Carlsberga oraz jego piw na środowisko, na każdym etapie życia produktu, od wytworzenia surowców, przez warzenie i transport, aż po recykling opakowań. Pomysły powinny inspirować konsumentów do zmiany zachowań i kreowania nowej, bardziej ekologicznej przyszłości. Mogą to być innowacyjne opakowania, sposoby na zachęcenie do recyklingu, nowe technologie poprawiające wydajność energetyczną i zużycie wody.

Przyznane zostaną dwie nagrody:

  • Nagroda “Cheers to Green Ideas Award” - adresowana głównie do firm i przedsiębiorców zajmujących się rozwiązaniami z zakresu zrównoważonego rozwoju. Zwycięzca otrzyma 20 tys. dolarów i możliwość współpracy z ekspertami z firmy Carlsberg oraz partnerami zrzeszonymi w Carlsberg Circular Community.
  • Nagroda „JC Jacobsen Special Award” - adresowana do konsumentów, którzy mają ciekawe, angażujące pomysły, nastawione na pozytywną zmianę zachowań. Zwycięzca otrzyma 10 tys. dolarów i możliwość współpracy z ekspertami z Carlsberga oraz partnerami zrzeszonymi w Carlsberg Circular Community.

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas ceremonii wręczenia nagród Sustainia w Paryżu, która będzie towarzyszyć konferencji klimatycznej COP21, 6 grudnia 2015 r.

 - Nauka, innowacja i zrównoważony rozwój są kluczowe dla naszej firmy od momentu jej założenia w 1847 r. Kampania ”Cheers to Green Ideas” to kontynuacja naszego dziedzictwa w XXI wieku. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie warzenia doskonałego piwa. Zapraszając profesjonalistów i konsumentów do zgłaszania swoich ekologicznych rozwiązań, możemy wspólnie uwarzyć piwo, które jest nie tylko świetne, ale i jeszcze bardziej ekologiczne! mówi Simon Boas Hoffmeyer, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju biznesu Grupy Carlsberg.

- Ekologiczne rozwiązania są już dostępne w wielu branżach. Istnieje mnóstwo pomysłów, które należy zidentyfikować i wdrożyć, aby przyspieszyć transformację w kierunku społeczeństwa żyjącego w sposób zrównoważony. W naszej organizacji wiemy, że najlepsze rozwiązania powstają na styku biznesu, regulacji prawnych i społeczeństwa obywatelskiego. „Cheers to Green Ideas” to nasze wspólne świadectwo potęgi takiej współpracy, mówi Laura Storm, prezes Sustaini.

Pomysły można zgłaszać od 28 września do 16 października na stronie www.Sustainia.me/Carlsberg. Znajdują się tam również dodatkowe informacje o kampanii.

Musisz być pełnoletni, aby odwiedzić stronę wezmniewoborty.pl.

Strona używa plików cookie w celu zbierania informacji statystycznych na temat odwiedzin serwisu. Jeśli nie wyrażasz zgody na działanie plikówcookie, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić stronę.

I am older than 18 years of age
I am younger than 18 years of age