Modne i dobre… czyli designerskie i ekologiczne torby w kampanii społecznej „Weź mnie w obroty”.

Torby stworzone zostały w EKOstylu, łączącym ciekawy design z ekologią. Do ich uszycia wykorzystano zużyte banery reklamowe, dzięki czemu są kolorowe, jedyne w swoim rodzaju,
a jednocześnie wytrzymałe na uszkodzenia. Zostały zaprojektowane tak, żeby z jednej strony ułatwić oddawanie butelek zwrotnych do sklepu, a z drugiej służyć, jako modny dodatek na zakupy, podczas wyjścia na plażę czy siłownię. Specjalna wewnętrzna kieszonka jest doskonałym miejscem na przechowywanie drobiazgów w tym - butelki. Tej unikatowej torby nie można kupić. Jedynym sposobem na jej zdobycie jest wzięcie udziału w ekologicznej grze na profilu kampanii „Weź mnie w obroty” na Facebooku. Akcja zachęca do bycia przyjaznym butelce zwrotnej. Torba cieszy się dużym zainteresowaniem, dowodząc tym samym, że warto w ten sposób myśleć o modzie i naśladować ten trend.

                                                                                                    

Wykonanie toreb organizator kampanii powierzył w całości Zakładowi Aktywizacji Zawodowej w Gołaszewie, który pomaga osobom niepełnosprawnym poprzez rehabilitację zawodową.

 

Organizatorem kampanii „Weź mnie w obroty” jest Carlsberg Polska, producent marek piwa w butelkach zwrotnych.

Partnerem merytorycznym kampanii jest Fundacja Nasza Ziemia, a jej ambasadorem Piotr Rogucki, wokalista zespołu Coma, aktor i juror w talent show.

Musisz być pełnoletni, aby odwiedzić stronę wezmniewoborty.pl.

Strona używa plików cookie w celu zbierania informacji statystycznych na temat odwiedzin serwisu. Jeśli nie wyrażasz zgody na działanie plikówcookie, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić stronę.

I am older than 18 years of age
I am younger than 18 years of age